در این مقاله…
همه چیز درباره مارک یخچال LG و گزینه های مدل .
چرا باید یخچال ال جی بخرم؟
ویژگی های منحصر به فردی دارید؟
آیا یخچال های ال جی خوب هستند؟
قابلیت اتصال؟
آیا یخچال های ال جی از نظر مصرف انرژی کم و ساکت هستند؟
بهترین یخچال ال جی؟

یک یخچال ال جی زیبایی خیره کننده و پیشرفته با فناوری پیشرفته را برای ایجاد یک تجربه آشپزخانه مدرن ترکیب کرده است. ما این بررسی را آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی یخچال مناسب ال جی مناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنید. در زیر موضوعاتی از فناوری “هوشمند” ال جی گرفته تا امکانات مجلل و سیستم های کارآمد انرژی را پیدا خواهید کرد. با این روش جدیدترین فناوری را از دست نخواهید داد و دقیقاً می دانید بیشتر به چه ویژگی هایی علاقه دارید.
با توجه به اینکه ال جی بیش از 90 مدل مختلف یخچال و فریزر را ارائه می دهد ، پیروی از راهنمای زیر به شما اطمینان خاطر در انتخاب خود می دهد. همچنین باید ذکر کنیم که یخچال های ال جی توانست در لیست بهترین مارک های یخچال و فریزر در سال 2021 قرار بگیرند.

دریک نگاه بهترین یخچال های ال جی

در اینجا لیستی از بهترین انتخاب های ما برای یخچال های ال جی وجود دارد
1 بهترین یخچال و فریزر LG ، LTCS24223S
2 بهترین یخچال فریزر پایین LG، LDCS24223S
3بهترین گزینه برای یخچال و فریزر LG Door French Door، LFC22770ST
4 بهترین یخچال و فریزر LG Door فرانسه ، LMXC23796S

همه چیز درباره برندوگزینه های مدل یخچال LG

یخچال های ال جی در پنج سبک درب مجزا ارائه می شوند تا سبک طراحی همه را برآورده کنند. ال جی یخچال های متنوعی را در نقاط مختلف قیمت و مجموعه ویژگی ها تولید می کند.

یخچال های درب فرانسوی LG

یخچال های درب فرانسوی LG به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین موارد مورد استفاده را در سطح چشم و موارد فریزر زیر را قرار می دهند. این نوع یخچال ها به طور کلی بیشترین ظرفیت را دارند و ال جی یک مدل Super-Capacity با 30 مکعب را ارائه می دهد. فوت فضای یخچال. قیمت یخچال درب فرانسوی به طور کلی کمی بیشتر از سایر سبک های درب است ، اما بهترین و جدیدترین فن آوری را در خود جای داده است.

یخچال های ساید بای ساید ال جی

یخچال های ساید بای ساید ال جی به گونه ای طراحی شده اند که یخچال را در سمت راست و فریزر را در سمت چپ قرار دهند و این سبک یخچال “کلاسیک” است. مدل ساید بای ساید ممکن است از همان سبک طراحی درب فرانسوی برخوردار نباشد ، اما ال جی اطمینان می دهد که مدل های ساید بای ساید همچنان از ویژگی های متنوعی برخوردار هستند. ال جی حتی با یک مدل که به جای دو در ، سه در دارد ، طراحی ساید بای ساید را بهبود بخشید.

یخچال فریزر LG Bottom Freezer

یخچال فریزر LG Bottom Freezer با یخچال در بالا و یک فریزر عمیق در پایین طراحی شده است که مشابه طرح در فرانسه است. فریزرهای پایین ، کوچکتر از مدل های درب و ساید بای ساید فرانسوی هستند و از نظر ویژگی ها سبک ترند. فریزرهای پایین گزینه ایده آل برای فضاهای باریک تر است.

یخچال فریزر تاپ ال جی

یخچال فریزر Top LG با یک در یخچال در پایین و یک فریزر در بالا طراحی شده است. طراحی فریزر برتر ، فریزر را از اولویت اصلی خود می کند ، زیرا دسترسی به آن آسان تر است. طراحی های فریزر بالا ، دقیقاً مانند فریزرهای پایین ، دارای ویژگی های کوچکتر و سبک هستند.
ال جی همچنین دو یخچال تخصصی ارائه می دهد: یخچال Kimchi / Specialty Foods و یخچال سینه.
امروزه سبک های یخچال بسیار بیشتری در بازار موجود است. طراحی ها و فناوری های جدید را از دست ندهید.

عمق ضد و عمق استاندارد

LG هم یخچال های عمق استاندارد و هم یخچال های ضد عمق تولید می کند .
یخچال و فریزرهای عمقی استاندارد (که به آنها عمق کامل نیز گفته می شود) سبک سنتی یخچال ها هستند و حدود 5 تا 6 اینچ از میزهای آشپزخانه فاصله دارند . عمق یخچال های معمولی استاندارد عموماً بین 30 تا 34 اینچ است و فضای ذخیره سازی آنها بیشتر از یخچال های ضد عمق است.
طرح های یخچال و فریزر ضد عمق با کابینت های آشپزخانه شما مطابقت دارد و از کابینت ها بیرون نمی زند. به این ترتیب کناره های یخچال را نمی بینید. عمق یخچال های ضد شمار عموماً از 25 تا 30 اینچ است.

ال جی به شما این امکان را می دهد تا یخچالی را انتخاب کنید که در آشپزخانه شما بهترین عملکرد را داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر به دنبال یخچالی هستید که به ساده سازی آشپزخانه شما کمک کند ، با گزینه counter counter بروید. اگر بدنبال ظرفیت ذخیره سازی بیشتر و یخچال ارزان قیمت هستید ، با گزینه استاندارد عمق همراه باشید.
همیشه قبل از خرید یخچال جدید ، اندازه گیری فضای خود بسیار مهم است. وقت اضافی بگیرید و چندین بار اندازه بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که یخچال خریداری شده کاملاً در آشپزخانه شما جا می شود!
به طور متوسط ​​، یخچال معمولی با اندازه خانوادگی 36 اینچ ، عرض 70 اینچ و بزرگ دارای حدود 21-23 متر مربع است. ظرفیت فوت به عنوان عمق شمارنده و 27-29 فوت به عنوان عمق کامل.

یخچال و فریزر Signature LG

یخچال های ال جی Signature از ظاهری منحصر به فرد ، پوشش ضد زنگ بافت و قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما فرق مدل های معمولی LG با LG Signature Line چیست؟

خط Signature پیشرفته ترین و حرفه ای ترین یخچال های LG را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، دوره طراحی و ساخت یخچال LG Signature دو برابر بیشتر از محصولات دیگر است. تعداد مهندسان شرکت کننده در توسعه خط امضا نیز بیش از محصولات دیگر است – چهار برابر! هر مدل امضای LG همچنین از طریق بازرسی دقیق 24 ساعته درجه حرارت قرار می گیرد و باید استاندارد تعیین شده LG Signature را برآورده کند.
ما همچنین درب باز اتوماتیک را دوست داریم. یک ردیاب سنسور هوشمند در پای یخچال و فریزر که در هنگام پر شدن درها درب را نیمه باز می کند.

چرا باید یخچال ال جی بخرم؟ ویژگی های منحصر به فردکه دریخچال های LG دارید؟

نکته ای که به جدایی LG کمک می کند ویژگی های منحصر به فرد تعبیه شده در یخچال های آن است. ال جی بر روی راحتی هایی که بیشتر می خواهیم و همچنین راحتی هایی که حتی نمی دانستیم به آنها نیاز داریم ، تمرکز دارد .

Insta View  : برای دیدن آنچه در یخچال شماست ضربه بزنید.

یخچال های ال جی از ویژگی های منحصر به فرد بسیاری برخوردار هستند که به جدا شدن برند کمک می کنند. اولین ویژگی Insta View  است که تعداد دفعات باز شدن درب یخچال را کاهش می دهد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که با دو بار کوبیدن در شیشه ، آنچه درون یخچال شماست را ببینید. این امر باعث می شود که هیچ هوای سردی از یخچال شما خارج نشود و همچنین به شما امکان می دهد از محتویات آن موجودی داشته باشید.

Door-in-Door : اجازه ندهید هوای سرد خارج شود

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد Door-in-Door است که یک سطل زباله درب خارجی است که در درب اصلی یخچال قرار دارد. بدون دسترسی به هوای سرد یخچال داخلی ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا به مواردی که اغلب به دنبال آنها می گردید ، بپردازید. این امر به نوبه خود به تازه نگه داشتن غذا در یخچال کمک می کند.

ال جی مفهوم خانه به در را در سال 2014 ابداع کرد و اولین نسخه خود را در سال 2015 در ایالات متحده منتشر کرد. پاسخ مشتری به این طراحی بسیار مثبت بود. به طوری که سامسونگ به سرعت در یخچال خود این ایده را به عنوان “Food Show Case Door” پذیرفت. دیگر تولیدکنندگان آمریکایی خیلی زود به فکر این ایده نپرداختند اما از سال 2018 متوجه یخچال های درب منزل در همه تولید کنندگان می شویم.
یک مشکل اساسی در این طراحی این بود که درب یخچال نسبت به قسمت عقب کمی گرمتر می شود. بنابراین ، قرار دادن وسایل فسادپذیر متداول ، مانند شیر از منظر بازاریابی منطقی بود اما در زندگی واقعی عملکرد خوبی نداشت. از سال 2017 ال جی و دیگران در طراحی درب منزل برای ترکیب سطوح فلزی بیشتر در فضای داخلی و بهبود گردش هوا با هدف قرار دادن درب ها ، پیشرفت کردند.

Craft Ice :مناسب نوشیدنی های طولانی

شاید ابتکاری ترین ویژگی ال جی برای مشتریانی که از نوشیدنی های خاص لذت می برند ، توانایی ساخت تکه های یخ کروی است. این Craft Ice گرد برای ذوب شدن با سرعت کم و خنک شدن با کارآیی بیشتر – به نوشیدنی ها کمک می کند تا بهترین طعم را داشته باشند.

یخچال و فریزر شما همچنین به طور خودکار یخ منظم ایجاد می کند ، اطمینان حاصل کنید که هرگز وقت مهمانی را تمام نکنید! یخچال های ال جی با ویژگی Craft Ice را می توانید در این بخش از وب سایت ما پیدا کنید.

یخ سازهای دوتایی

آیا در وسط مهمانی خود هرگز مهمان دعوت کرده اید و یخ شما تمام شده است؟ یخ سازهای دوتایی به طور خودکار یخ تولید می کنند و اطمینان حاصل می کنند که هرگز تمام نخواهید شد. یخسازان دوتایی ال جی دارای یک دستگاه پخش کننده یخ درب و یخ ساز در فریزر هستند که با گذشت زمان یخ جمع می کند. یخ سازهای ال جی می توانند سه نوع یخ ایجاد کنند: مکعب های یخ استاندارد ، یخ خرد شده و Craft Ice کروی.

سایر امکانات کاربر محور

یخچال و فریزرهای ال جی با امکانات متنوع کاربر محور ارائه می شوند که به شما کمک می کنند بیشترین بهره را از یخچال خود ببرید.
اول از همه ، یخچال های ال جی با بدنه فولادی ضد زنگ کامل ساخته می شوند که نه تنها اثر انگشت ندارند بلکه در برابر خراش نیز مقاوم هستند. یخچال های استیل ضد زنگ نیز به راحتی تمیز می شوند.
برخی از مدل های LG دارای یک دیسپنسرس یخ و آب بلند هستند که به شما امکان می دهد هر اندازه شیشه یا بطری را پر کنید. ویژگی اندازه گیری اندازه گیری شده همچنین به شما امکان می دهد مقدار دقیق آب فیلتر شده (به اونس) را پخش کنید تا مطمئن شوید که هر بار مقدار مناسب را دریافت می کنید. پس از آنکه تلگراف ظرف شما را با مقدار دلخواه پر کرد ، به طور خودکار خاموش می شود.
ال جی از نظر فضای ذخیره سازی نیز مجادله ارائه می دهد. انبار سفارشی Chill شربت خانه ای گسترده و عمیق فراهم می کند که قادر به ذخیره انواع مواد غذایی است. جوراب شلواری همچنین با تنظیمات مختلف دما در دسترس است که به شما امکان می دهد غذای خود را دقیقاً در دمای مناسب ذخیره کنید.
یخچال های ال جی با حالت Sabbath عرضه می شوند. وقتی یخچال شما در این حالت باشد ، با باز شدن درب (ها) یخچال ، همه چراغ ها و فعالیت های برق غیرفعال می شوند.

آیا یخچال های ال جی خوب هستند؟

ال جی یخچال قابل اتکا با ویژگی های عالی می سازد تا زندگی شما را آسان کند. بیایید عملکرد یخچال های ال جی را در این عناوین بررسی کنیم:
قابلیت اطمینان
یخچال های ال جی سه سال متوالی بیشتر از هر سازنده دیگری جایزه JD Power برای لوازم آشپزخانه دریافت کرده اند. مطالعه رضایت لوازم آشپزخانه JD Power 2019 حتی نشان داد که یخچال های ال جی از نظر اطمینان شماره یک هستند.
به نظر می رسد جوایز JD Power برای اقناع شما در مورد قابلیت اطمینان یخچال ال جی کافی نیست ، هر یخچال و فریزر با 5 سال ضمانت قطعات و کار تأمین می شود تا اطمینان حاصل کنید که سالهای سال بهترین نتیجه را از یخچال خود خواهید گرفت.

خنک کننده

یخچال های ال جی انواع مختلفی از روش های خنک کنندگی را ارائه می دهند که به افزایش طول عمر محصولات کمک می کنند و همه غذاها را برای مدت بیشتری تازه نگه می دارند.
خنک کننده LG Linear به شما کمک می کند تا دما در یک درجه فارنهایت از تنظیم تعیین شده حفظ شود. این تغییر دما کم به حفظ و نگهداری غذا در همان طراوت اولیه که در ابتدا خریداری یا پرورده شده است کمک می کند. این روش خنک کننده همچنین به حفظ درجه حرارت یکنواخت در کل یخچال کمک می کند و فاصله دمایی بین محفظه های مختلف یخچال را کاهش می دهد.
خنک کننده هوشمند LG از حسگرها و دریچه های متنوعی برای کنترل کامل خنک سازی استفاده می کند و این روش خنک سازی به طور خاص برای حفظ شرایط مطلوب ذخیره سازی غذا طراحی شده است. این سیستم همچنین با کمپرسور خطی اینورتر ال جی و اواپراتور دوگانه ال جی دست به کار می شود تا رطوبت و سطح دما را به سرعت تنظیم کند.
خنک کننده LG Door به شما کمک می کند تا هوای خنک را به تمام قسمت های یخچال و فریزر خود منتقل کنید. خنک سازی درب نیز کمک می کند تا یخچال سریعاً پس از بسته شدن درها به دمای مطلوب برسد. این نوع خنک کننده دو دریچه اضافی به یخچال اضافه می کند تا جریان هوای سرد قوی را حفظ کند.
خنک کننده LG FRESHSheild uses از هوای سرد آزاد شده از مجاری بالای یخچال استفاده می کند تا یک سد هوای سرد بر روی غذای شما ایجاد کند.

قابلیت اتصال

چیزی که به جدایی LG کمک می کند ، استفاده از ویژگی های آن برای ایجاد یک دستگاه هوشمند است. ال جی از برنامه ای به نام Thin Q استفاده می کند تا مصرف کنندگان را به راحتی با یخچال خود متصل کند. هر زمان. هر جا.

Q Thin

بیش از نیمی از مدل های یخچال LG مجهز به Wifi هستند. استفاده از Wifi به کاربران امکان می دهد دستورات صوتی را با استفاده از الکسا و / یا دستیار Google آغاز کنند.
ال جی همچنین با برنامه بسیار اختصاصی خود ، Q Thin ، راه اندازی شده است که به انواع لوازم ال جی متصل می شود – از جمله مدل های یخچال منتخب. هر یخچال دارای Thin Q از طریق دستورات صوتی یا استفاده از برنامه در تلفن هوشمند شما قابل کنترل است.  Thin Q همچنین با یادگیری ترجیحات شما با گذشت زمان تکامل یافته و نکات پیشگیرانه را پیشنهاد می کند / مشاوره می دهد اساساً ، Q Thin کمک می کند تا عملکرد یخچال شما بهینه شود و مصرف انرژی شما به حداقل برسد.
Thin Q از فناوری پیش بینی برای پیش بینی درب منزل شما معمولاً باز بودن غذا یا بسته بندی مواد غذایی زیادی در یخچال استفاده می کند. در این موارد ، Q Thin برای تازه نگه داشتن غذا فیلتر هوای تازه را در حالت روشن (Power Mode) اجرا می کند. وقتی احتمال اینکه در را باز کنید کم است ، Q Thin به طور خودکار کمپرسور را در حالت کارایی بالا کار می کند.
همچنین می توانید از برنامه Thin Q خود برای بررسی دقیق آنچه که در حال حاضر داخل یخچال شماست استفاده کنید ، بنابراین در سفرهای خود به فروشگاه مواد غذایی چیزی را از دست ندهید. این برنامه همچنین می تواند با ضبط تاریخ انقضا به شما بگوید که چه زمانی غذا منقضی می شود.

تشخیص هوشمند

اکثر مدل های یخچال LG با Smart Diagnosis come ارائه می شوند که می توانند از طریق برنامه Thin Q فعال شوند. Smart Diagnosis information اطلاعات مفیدی برای تشخیص و حل مشکلات یخچال شما فراهم می کند.

آیا یخچال های ال جی از نظر مصرف انرژی کم و ساکت هستند؟

یکی دیگر از دلایل دوست داشتن یخچال های ال جی ، کم مصرف بودن و فوق العاده بی صدا بودن آن است.
بیشتر مدل های LG دارای ENERGY STAR می باشند ، به این معنی که بدون صرفه جویی در ویژگی ها و عملکرد ، گواهی صرفه جویی در مصرف انرژی را دارند. داشتن برچسب ENERGY STAR به شما امکان می دهد هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم در محافظت از محیط زیست ما کمک کنید.
بعضی از مدل های LG حتی از عملکرد LoDecibel برخوردار هستند که این امر باعث می شود که یخچال شما خاموش باشد – حتی اگر کمپرسور کار کند. LG اطمینان می دهد که یخچال شما از 44 دسیبل تا 48 دسی بل درجه بندی می شود. فقط برای برخی زمینه ها ، مکالمه عادی در فاصله 3 فوت دور 60 دسی بل است.

بهترین یخچال ال جی

هر یخچال ال جی به ویژگی های منحصر به فردی مجهز است که به جدا شدن آن از دیگران کمک می کند. در این بررسی ما قابلیت اطمینان ، کیفیت ، راحتی ، قیمت گذاری و ویژگی های آنها را در نظر گرفتیم. در اینجا 4 مدل برتر یخچال ال جی موجود در بازار آورده شده است.

1) بهترین یخچال و فریزر LG ، LTCS24223S

33 اینچ 24 فوت. یخچال فریزر برتر در فولاد ضد زنگ سیاه ، سفید صاف و استیل
LG LTCS24223S انتخاب برتر
اگرچه این یخچال از طراحی ساده ای برخوردار است ، اما شامل برخی از ویژگی های جالب توجه مانند دو کشوی ترد کنترل کننده رطوبت است. این مدل همچنین شامل یک کشوی انبار خانه کشویی با عرض کامل برای کمک به سازماندهی ذخیره مواد غذایی شما است.
این یخچال همچنین در سایت های رایج محبوب رتبه بالایی دارد و یخچال پیچیده و در عین حال کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

2)بهترین یخچال فریزر پایین LG، LDCS24223S

33 اینچ 24.1 مس فوت. یخچال فریزر پایین در فولاد ضد زنگ و سفید صاف
LG LDCS24223S بهترین فریزر پایین
این یخچال ساده بیشترین ظرفیت ، 24 متر مکعب را فراهم می کند. فوت فضا برای تأمین تمام نیازهای ذخیره سازی شما. تمام غذاهای شما در این مدل با استفاده از سیستم تازه سازی جریان هوا چند هوا (LG) که به حفظ رطوبت و دمای ایده آل داخل یخچال و فریزر کمک می کند ، تازه نگه داشته می شوند. این مدل همچنین دارای 10 سال ضمانت محدود سازنده روی کمپرسور خطی است.

3)بهترین گزینه برای یخچال و فریزر LG Door French Door، LFC22770ST

30 اینچ 21.6 مس ft. یخچال درب فرانسوی در فولاد ضد زنگ
LG LFC22770ST بهترین درب فرانسه با بودجه
این مدل زیبا از طراحی درب فرانسوی با یک فریزر با ظرفیت بالا در پایین برخوردار است. اگرچه این مدل فقط از یک رنگ ، از جنس استنلس استیل است ، اما یخچال هنوز هم در هر آشپزخانه ای زیبا به نظر می رسد. در داخل یخچال نورپردازی LED ممتازی قرار دارد که تمام گوشه ها را روشن می کند و سیستم خنک کننده هوشمند ال جی سریعاً نسبت به نوسانات دما واکنش نشان می دهد تا غذای شما را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارد.
LFC22770ST  تازگی جایگزین مدل LG LFCS22520S تا کنون چنان محبوب.

4)بهترین یخچال و فریزر LG Door فرانسه ، LMXC23796S

23 فوت. یخچال و فریزر هوشمند Wi-Fi با قابلیت نصب Insta Viewدرب درب در فولاد ضد زنگ ، فولاد ضد زنگ سیاه و فولاد ضد زنگ سیاه مات
LG LMXC23796S بهترین درب فرانسه
پیشرفته ترین گزینه در میان یخچالهای ال جی ، این مدل درب پیشرفته فرانسوی است که دارای یک درب اضافی واقع در بین یخچال و فریزر است. InstaView Door-in-Door به شما اجازه می دهیم داخل یخچال خود را ببینید بدون اینکه هوای سرد خارج شود. این مدل همچنین با توانایی استفاده از برنامه Thin Q ارائه می شود و این یخچال را از نظر انتخاب از نظر تکنولوژی پیشرفته ترین پیشرفته قرار داده است.

نکات خرید یخچال و فریزر

برای خرید بهترین مارک یخچال و فریزر این نکات را بدانید:

مزایای یخچال های الجی نسبت به سایر برندها:

قابلیت کمپرسور خطی:

کمپرسور خطی ال جی، یخچال های این شرکت را در زمینه های صرفه جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. کمپرسور خطی قدرت خنک کنندگی را به میزان موثری کنترل می کند و اصطکاک داخلی را برای صرفه جویی در مصرف انرژی کاهش می دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نقاط اصطکاک کمتر باعث کاهش میزان صدا بطور محسوس و در عین حال افزایش دوام محصول می گردد. این موضوع ال‌ جی را قادر می سازد ۱۰ سال گارانتی برای کمپرسور خطی یخچال ‌های خود ارائه دهد.

فیلتر هوشمند:

فیلتر هوای هوشمند نه تنها باعث از بین رفتن باکتری ها تا میزان %۹۹.۹۹۹ درصد می شود، بلکه بوی بد داخل یخچال را نیز به حداقل ممکن می رساند. علاوه بر این، می توانید مواد غذایی را در شرایط محیطی پاکیزه تر و تازه تر نگهداری کنید.

لامپ LED:

لامپ ‌های LED دارای ۲ برابر روشنایی بیشتر، مصرف انرژی کمتر و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های معمولی می باشند. این لامپ ها به دلیل تولید حرارت کمتر باعث حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شوند. همچنین با حذف لامپ‌ های متداول فضای بیشتری داخل یخچال فراهم شده است.

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی :

ممکن است شما هم برای متعادل نگاه داشتن رطوبت مواد غذایی، از روزنامه یا پلاستیک استفاده کنید. فن‌آوری Moisture Balance Crisper کشویی است مجهز به یک صحفه مشبک خلاقانه که کمک می ‌کند رطوبت مواد غذایی در حد متعادل حفظ شود. در این کشو رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطرات آب روی مواد غذایی بریزند، به سرعت توسط صفحه مشبک جذب می‌ شوند، در نتیجه رطوبت مواد غذایی درون کشو در حد متعادل باقی می ماند.

مزایای کلیدی یخچال فریزر های ال جی

 

مدل های انواع یخچال و فریزر:

یخچال و فریزر در انواع متفاوتی در بازار موجود است که در مدل های مختلف تولید می شوند. انواع یخچال و فریزر شامل یخچال های بالا و پایین، دو قلو، ساید بای ساید و یخچال های درب فرانسوی (French door) است. اندازه یخچال و فریزرها با توجه به مدل آن ها متفاوت است که اندازه آن ها بر اساس فوت مکعب محاسبه می شود. یخچال فریزرها از اندازه ۵ فوت تا ۴۰ فوت هستند و موارد استفاده از آن بر اساس تعداد نفرات و فضایی که از یخچال می خواهیم استفاده کنیم متفاوت است.

 

یخچال و فریزر :

در این مدل از یخچال و فریزرها که به صورت پایین و بالا طراحی شده اند بر اساس نیاز و عادت تان، انتخاب متفاوتی می توانید داشته باشید. بعضی بالا بودن یخچال و پایین بودن فریزر را ترجیح می دهند و بعضی افراد به عکس. نکته مهم در این مدل از یخچال و فریزرها این است که بعضی ها به صورت یک اندازه طراحی شده اند و در بعضی موارد یخچال بزرگ تر از فریزر طراحی شده اند.

مزایا و معایب یخچال و فریزر 

مزایا:

اگر یخچال در بالا تعبیه شده باشد، دسترسی به مواد غذایی آسان تر است و همین امر علت محبوبیت بیشتر میان خریداران این مدل یخچال و فریزر محسوب می شود. همچنین اگر فریزر در بالا قرار داشته باشد به دلیل هم سطح بودن با چشم، دسترسی مواد منجمد و اقلام کوچک در آن آسان تر خواهد بود.

معایب:

برای برداشتن مواد غذایی در فریزر ممکن است چندین بار در طول روز خم شوید و این کار ممکن است در طولانی مدت مشکل ساز شود.

یخچال و فریز دوقلو:

یخچال و فریزرهای دوقلو در ظاهر بسیار شبیه به یخچال های ساید بای ساید هستند، اگر خانواده ای پر جمعیت دارید انتخاب این مدل از یخچال و فریزرها برای شما بهترین گزینه است.

مزایا و معایب یخچال و فریزرهای دو قلو

مزایا: از مزایای این مدل از یخچال و فریزر ها می توانیم به امکان راحت تر و فضای بیشتر برای نگهداری مواد غذایی اشاره کنیم.

معایب: از معایب آن اشغال کردن فضای بیشتر در آشپزخانه است. (در صورتی که آشپزخانه تان کوچک است این مدل توصیه نمی شود.)

یخچال و فریزر ساید بای ساید:

در بین تمامی یخچال و فریزرهای موجود در بازار به جرات می توان گفت در بین خریداران، ساید بای ساید محبوب ترین شان است. بسیار شبیه یخچال و فریزرهای دو قلو است، اما نکته مهم در این مدل از یخچال و فریزرها، بزرگ تر بودن اندازه یخچال نسبت به فریزر است.درسایزها 28-30-34 دربازار عرضه شده است.در مدل های سه درب.پنج درب.اینستاویو.

نوآوری Door-in-Door یا همان درب دولایه امکان دسترسی راحت تر به فضای بیشتری از یخچال را برای شما فراهم می کند. درب کوچکی که بر روی درب اصلی یخچال تعبیه شده با فشار اندک باز و باعث می شود تا دیگر نیازی به بازکردن مکرر درب اصلی یخچال نباشد و مقدار بسیار کمتری از هوای سرد از یخچال خارج شود. این ویژگی موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شودکه درمدل های سه درب وپنج درب ساخته شده اند.

یخچال 5 درب ال جی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، یخچال های 5 درب ال جی به یخچال های 4 دربی گفته می شود که دارای یک درب بار ِDoor In Door بر روی یکی از درب های یخچال می باشند. قسمت فریزر این نوع از یخچال ها بر خلاف سایر یخچال های درب فرانسوی از برند های دیگر کشوی نبوده و همانند قسمت یخچال به صورت ساید بای ساید باز می گردد.

مزیت خرید یخچال 5 درب ال جی

1-سطح دسترسی

از خم شدن برای برداشتن میوه و سبزیجات از کشو های یخچالتان که در پایین ترین قسمت آن قرار گرفته اند خسته شده اید؟ یا حتی بعضی اوقات فراموش می کنید که چه میوه ای در داخل این کشوها دارید زیرا به سختی می توانید از بالا داخل آنها را ببینید. با خرید یخچال 5 درب و همچنین پایین فریزر چنین مشکلی نخواهید داشت. سطح دسترسی به قسمت یخچال در این نوع از یخچال ها به نحویست که به راحتی و بدون نیاز به خم شدن می توانید میوه ی دلخواه و یا سبزیجات مورد نیازتان را بردارید.

2- فضای کمتر

یخچال های پایین فریزر به فضای بیشتری جهت باز شدن درب نیاز دارند، اما یخچال های درب فرانسوی به لطف نوع طراحی که از یخچال های ساید بای ساید به ارث برده اند، به فضای بسیار کمتری جهت باز شدن درب ها احتیاج داشته و در نتیجه مزاحمت کمتری را نیز به وجود می آورند.

اهمیت چنین مزیتی را فقط خانواده هایی که

درک می کنند.

3-طراحی زیبا و منحصر به فرد

همانطور که گفته شد به صورت کلی یخچال های درب فرانسوی قیمت بالاتری نسبت به سایر یخچال های دیگر دارند. سبک طراحی آنها بسیار منحصر به فرد بوده و یقینا دکوراسیون آشپزخانه شما را زیباتر خواهند ساخت. کافیست به نمونه ای از خانه هایی که دارای این نوع از یخچال ها هستند نگاه کنید تا به عظمت آنها پی برده و تاثیر آنها در زیباتر ساختن آشپزخانه تان را درک نمایید.

4- فضای ذخیره سازی منعطف تر

بله درست متوجه شدید. این یخچال ها از فضای ذخیره سازی منعطف تری نسبت به سایر یخچال های دیگر برخردار می باشند. یخچال های سای بای ساید و درب فرانسوی با حداکثر پهنای 90 سانتیمتر تقریبا پهن ترین نوع یخچال های ساخته شده می باشند. اما آ یا می توانید یک ظرف با پهنا ی 70 سانتی متر را در یک یخچال ساید بای ساید قرار دهید. خیر. چنین ظرفی را فقط می توانید در یخچال های درب فرانسوی با حداکثر پهنای قسمت یخچال، ذخیره نمایید.

5-مصرف انرژی کمتر

چنین مزیتی را می توان مهمترین مزیت یخچال های 5 درب و یا به صورت کلی یخچال های دارای درب بار دانست. درب بار دربیست که دسترسی به قفسه های درب یخچال و یا برخی از آنها را راحت تر نموده و نیاز به باز کردن درب اصلی را نیز از بین می برد. بنابراین هوای سرد کمتری هدر رفته و در نتیجه انرژی کمتری جهت جبران کاهش هوای سرد داخل یخچال صرف می گردد.

تفاوت یخچال اینستاویو با یخچال معمولی

مزایا و معایب یخچال و فریزر ساید بای ساید

مزایا: از مزایای این مدل از یخچال و فریزرها می توان به امکان یخ ساز اتوماتیک و دارا بودن آب سرد کن اشاره کرد .

قابلیت دسترسی سریع و آسان‌ تر به مواد غذایی و نوشیدنی ‌های پرمصرف را فراهم می آورد.

همچنین استفاده از این درب جدید مانع از هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال در مقایسه با زمانی که درب اصلی را باز می کنید، می گردد.

معایب: بزرگترین عیب این مدل از یخچال ها جا به جایی سخت در هنگام اساس کشی است.

 

یخچال و فریزر درب فرانسوی:

یخچال و فریزرهای درب فرانسوی (French door) به صورت دو درب در بالا و یک یا دو کشو در قسمت پایین است.یخچال های 4 درب نیز به ترکیبی از یخچال ساید بای ساید با یخچال های فریزر پایین گفته می شود. اگر نگاهی به تاریخچه ی ساخت انواع یخچال ها بیاندازیم. ساخت یخچال های 4 درب که به یخچال های فرنچ یا درب فرانسوی نیز معروف میباشند به حدود 30 سال پیش و ورود آنها به ایران نیز به حدود 10 الی 15 سال پیش باز می گردد. این یخچال ها به لطف طراحی خاصی که دارند طرفداران خاص خود را داشته و همچنین از قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر یخچال های دیگر برخوردار می باشند.

مزایا و معایب یخچال و فریزر های درب فرانسوی

مزایا: از مزیت های این مدل به زیبایی و امکان نگهداری بیشتر از مواد غذایی می توان اشاره کرد .

معایب: از جمله معایب آن اشغال فضای بیشتر در آشپزخانه و قیمت بالای آن است.

نتیجه

LG در مورد یخچال و فریزر بهترین ها را از هر دو دنیا ارائه می دهد: طراحی های زیبا و زیبا با ویژگی های پیشرفته. یخچال های ال جی با 5 سال گارانتی نیز تضمین می شوند که مدت زمان طولانی از یخچال خود لذت می برید. اگر به دنبال یک یخچال با مصرف انرژی هستید که هنوز هم دارای تمام پیشرفته ترین ویژگی های فنی باشد ، ممکن است یخچال ال جی برای شما مناسب باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.