ویژگی های یخچال فریزر

در این مقاله در می یابید کدام ویژگی یخچال فریزر ارزش جستجوی آن را دارد و بدون کدام یک می توانید زندگی کنید.

احتمالاً تصور نمی کنید که یخچال فریزرها ویژه ترین محصولات پیشرفته باشند. اما حتی ابتدایی ترین مدل ها نیز از برخی ویژگی ها برخوردار هستند.

در این مقاله تیم فروش یخچال اصفهان  ویژگی های معمول یخچال فریزر ها را ارائه می دهد. بنابراین شما خواهید دانست که باید در فروشگاه های لوازم خانگی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید

این ویژگی ها می توانند به درک چگونگی استفاده از یخچال فریزر تمیزتر و از نظر ظاهری زیبا تر و ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی موثر باشند.

با این حال، این دستگاه ها می توانند هزینه های خرید و هزینه های بالقوه را افزایش دهند. بنابراین پرداختن به جا در مورد انتخاب یخچال فریزر و اینکه در واقع از کدام ویژگی استفاده می کنید ارزش دارد.

 

ویژگی های اساسی یخچال فریزر

هر یخچال فریزر دارای کلاس آب و هوایی است. این به شما اجازه می دهد از دامنه دمای اتاق که می تواند در آن کار کند مطلع شوید.

اطمینان حاصل کنید که یخچال فریزر شما دارای کلاس آب و هواییSN ، SN / ST یا SN / T است. زیرا اینها تنها لوازم طراحی شده برای کار در اتاق هایی هستند که به 10 درجه سانتیگراد برسند.

حتی در آن زمان، آزمایش های ما نشان می دهد که برخی از فریزرهای یخچال فریزر در هنگام حفظ درجه حرارت امن و ثابت در یک شب سرد یا در هنگام موج گرما بهتر هستند.

از بررسی های یخچال فریزر ما برای انتخاب موردی استفاده کنید که بدون توجه به هر چیزی، آب و هوای ثابت را حفظ کند.

 

ویژگی های یخچال فریزر

 

قفسه های شیشه ای قابل تنظیم در یخچال انتخاب کنید، تا از ریختن آب مواد غذایی گوشتی روی مواد ذخیره شده در قفسه زیر جلوگیری کنید.

قفسه های قابل تنظیم به شما امکان می دهند فضای یخچال را که برای شما مناسب است پیکربندی کنید.

همچنین می توانید فضای بیشتری برای وسایل حجیم، مانند بوقلمون، در هر زمان که نیاز دارید ایجاد کنید.

ترموستات آنالوگ یا دستی در اکثر مدل ها یک ترموستات دستی برای تنظیم دما در یخچال و فریزر وجود دارد. اعداد 0-5 روی صفحه با دمای ° C به سطح قدرت مربوط می شوند.

برای پایین آوردن دمای یخچال فریزر، ترموستات را بالا ببرید تا قدرت آن افزایش یابد. و باعث می شود که آن سردتر شود.

بیشتر کتاب های راهنمای یخچال فریزر با تنظیم ترموستات توصیه می شوند. اما آزمایش های ما نشان می دهد که پیروی از این موارد معمولاً دمای مناسبی را برای نگه داشتن مواد غذایی سرد یا منجمد به وجود نمی آورد. بنابراین غذای شما می تواند گرمتر از حد مجاز باشد.

ما توصیه می کنیم دما را در هر دو محفظه با یک دماسنج یخچال  فریزر جداگانه بررسی کنید تا در امان باشد.

پانل کنترل اصلی یک پانل کنترل می تواند راه اندازی یخچال فریزر و فریزر را آسان کند. اگرچه این یک ویژگی اساسی نیست.

پانل های کنترل اصلی مجموعه ای از دکمه ها و چراغ های عملیاتی ساده مانند کلید روشن / خاموش و چراغ روشن را دارند.

به جای کشوهای مات به دنبال کشوهای پلاستیکی شفاف بروید، بنابراین با یک نگاه می توانید آنچه را در فریزر خود دارید ببینید. بعضی از کشوها به شما امکان می دهد برگ های سالاد سبزیجات حجیم را جداگانه ذخیره کنید.

پشتیبان گیری تمام وسایل برودتی برای خنک شدن به عایق کاری نیاز دارند. این عایق قابل اشتعال است. بنابراین ضروری است که در صورت آتش سوزی به اندازه کافی محافظت شود.

پشتیبانی که از این عایق محافظت می کند بسته به نوع ساخت و مدل شما متفاوت است. در حال حاضر این عایق ها از پلاستیک، فلز یا ورقه ورقه آلومینیوم ساخته می شوند.

ما به طور مستمر ارزیابی هایی را که اساس بررسی های ماست را کنترل و تغییر می دهیم. تا از تغییر استانداردها و زمینه های نگرانی استفاده کنیم.

آزمایش های ما نشان داده است که پشت پلاستیکی بسیار اشتعال پذیر است. بنابراین ما هیچ وسیله ای با پشتوانه پلاستیکی قابل اشتعال را توصیه نمی کنیم.

تمام یخچال و فریزرهایی صرف نظر از اینکه عملکرد آنها در آزمایش های انجماد و برودت چطور است با این نوع پشتیبان ساخته نشده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.