برای اطلاع از نحوه خرید از فرووشگاه با شماره 03132247322 تماس بگیرید

برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کدامند

در بازار داغ این روزهای لوازم برقی، شاهد حضور پر رنگ بسیاری از برندهای ایرانی هستیم. که داشتن اطلاعات از این برندها به خرید سریع و صحیح لوازم برقی کمک شایانی می کند. در این مقاله از فروشگاه لوازم برقی و خانگی شیکادو به معرفی برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی می پردازیم.

چرا باید برندهای لوازم برقی ایرانی را بشناسیم

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که شناخت برندهای لوازم برقی چه کمکی به خرید سریعتر و بهتر لوازم برقی می کند. ارتباط این دو موضوع زمانی است که به فکر خرید لوازم برقی می افتید. آن زمان است که شناخت معروفترین برندهای ایرانی به شما کمک میکند . زیرا تولید کنندگان ایرانی هر کدام در تولید یکی از لوازم برقی نام آورهستند. و کیفیت همان محصولش تضمین شده است و اطلاع از همین موضوع است که به تسریع روند خرید لوازم برقی با برند ایرانی شایانی به کاربران کمک می کند.

مسلما وسیله برقی که برای دیگران کاربردی و عالی بوده و رضایت مشتریان را جلب کرده است. ارزش دارد در موردش بدانید. ما هم در این مقاله سعیمان بر این است که بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را که با کیفیت مناسبی در بازار مردم بیشترین خرید را از آنها میکنند، معرفی کنیم .

بهترین و ارزانترین لوازم برقی ایرانی با کیفیت

معرفی بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

شاید سوال بعدی شما این باشد که اصلا چند برند مشهور ایرانی در زمینه لوازم برقی و خانگی وجود دارند؟

و چرا برند ایرانی انتخاب کنیم ؟ شاید در تصورتان هم نگنجد که صنعت لوازم برقی در ایران دارای انواع برندهای ریز و درشت است. که تعدادشان به بیش از 250 عدد برسد. اما برخی از این برندها در گوشمان آشنا تر است. زیرا توانسته به عناوین مختلف سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد. و طرفداران بیشتری کسب کند .ملاکی که ما برای معرفی برترین برندهای لوازم خانگی ایرانی در نظر گرفته ایم، نظریه کارشناسان و میزان شهرتشان در بین مردم انتخاب شده است. و هیچ گونه غرضی دال بر نقصی در بی کیفیت دانستن محصولات سایر برندهای لوازم خانگی ایرانی در میان مردم نمی باشد.

امتیاز لوازم برقی ایرانی چیست

برندهای بومی و داخلی هر کشور مزیت های فراوانی برای شهروندان آن کشور دارد. زیرا از سمتی از اقتصاد کشورمان حمایت می کنیم. و زمینه های اشتغال زایی برای شهروندان ایجاد می شود. و از سمتی دیگر محصولات با قیمت پایین تری در اختیار شهروندان قرار می گیرد. زیرا محصولات خارجی برای ورود به کشور نیاز به اخذ مالیات دارد. که این پرداخت مالیات در تحویل نهایی دست مشتری به قیمت محصول اضافه می شود.

چرا این پول صرفه جویی نشود؟ در ثانی با توجه به تحریمهای زیادی که از سمت کشورهای خارجی به کشورمان وارد می شود و عدم فعالیت این شرکتها در کشور، در صورت عدم فعالیت تولید کنندگان برندهای ایرانی لوازم برقی و خانگی، بازار لوازم برقی با مشکلات زیادی مواجه بود. از سویی دیگر تولیدکنند گان ایرانی به خوبی توانسته اند بازار لوازم برقی را بدون هیچ مشکلی به دست بگیرند. و در راستای تامین لوازم برقی و خانگی سبد محصولی کامل را برای خانوادههای ایرانی فراهم آورند. و از طرفی محصولات خود را با توجه به آب و هوا و شرایط آب و هوایی مناطق مختلف کشور تولید و عرضه نمایند.

لوازم برقی اسنوا

برند اسنوا در عرصه تولید لوازم برقی و خانگی در بازار ایران توانسته جایگاه ویژه ای در میان مردم باز کند. به گو نه ای که در میان رقیبان خود گوی رقابت را از سایر هم صنف های خود ربوده است. و به شهرت بالایی در میان مردم دست یافته است. تولیدات اسنوا تمام لوازم آشپزخانه را در برمیگیرد. و بیشترین شهرت خود را بابت کیفیت و لعاب کاری محصولاتش بدست آورده است. که این موارد در طول عمر محصولات اسنوا و کیفیتش تاثیر زیادی دارد. به ادعای تولید کنندگان اسنوا از مرغبوترین مواد اولیه در تولید لوازم برقی اسنوا استفاده می شود. که قابلیت رقابت با برندهای جهانی را به اسنوا داده است. لوازم برقی اسنوا توانسته است تاییدیه  اروپا و امریکارا دریافت کند. و در زمره یکی از بهترین برندهای لوازم برقی و خانگی قرار بگیرد.

 اسنوا چه محصولاتی تولید می کند ؟

محصولاتی که اسنوا تولید می کند شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه ساز است. که برخی از این قهوه ساز ها به آسیاب قهوه نیز مجهزند. محصولات فر دار این برند از تکنولوژی هوشمند تمیز شونده خودکار برخوردارند. به این معنی که در پایان فرآیند پخت و پز، دستگاه به صورت اتوماتیک تمیز می شود و نیازی به نظافت دستی آن وجود ندارد.

محصولات اسنوا چه میزان گارانتی دارند

محصولات این تولید کننده ایرانی لوازم برقی و خانگی بیش از 818  نمایندگی در سراسر کشور دارد. که مسئولیت خدمات پس از فروش اسنوا را برعهده دارد. اغلب محصولات این برند دو سال ضمانت و 8 سال خدمات پس از فروش دارند . البته بسته به نوع محصول این مدت متغیر است .

قیمت محصولات اسنوا

گران ترین محصول اسنوا یخچال ساید با ساید آن است، که محصولی تک قلمداد می شود. و سایر محصولات اسنوا با توجه به کیفیت از قیمت مناسب تری برخوردارند. شما می توانید قیمت ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سایر محصولات اسنوا را از کارشناسان فروشگاه شیکادو استعلام نمایید. برای استعلام قیمت روز لوازم برقی و خانگی با شماره : 03132101760 و یا 09135751120 تماس بگیرید.

خرید لوازم برقی اسنوا  - SHEKADO.COM

 لوازم برقی پارس خزر

 دومین برند تولید کننده لوازم برقی و خانگی ایرانی که توانسته سالها با خوش نامی در میان مردم شهرتی به هم بزند ، لوازم برقی پارس خزر است.  تولید کنندگان لوازم برقی پارس خزر از نیم قرن پیش به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم برقی کوچک در کشور می شناسند. تولید کنندگان پارس خزر تا سال 1361  با برند توشیبا محصو لات خود را عرضه می کردند. پس از آن لوازم برقی تولید شده توسط این شرکت با عنوان سایا و پارس خزر عرضه شد.

پارس خزر چه محصولاتی تولید می کند

محصولات پارس خزر سابقه درخشانی در زمینه تولید محصولات خانگی متنوع با کیفیت، در کارنامه خود دارد. در این میان پلو پزهای پارس خزر از محبوبترین محصولات این شرکت محسوب می شود. علاوه بر آن تمام خرده ریز های برقی یک جهیزیه کامل را می توان در میان محصولات پارس خزر پیدا کرد.

خدمات پس از فروش پارس خزر

لوازم برقی پارس خزر علاوه بر عرضه تولیدات درخشان و خوش قیمت جهیزیه و لوازم برقی، خدمات پس از فروش ارزنده و قابل تاملی ارائه میدهد. به طوری که تا دو ماه پس از خرید در صورت نارضایتی از خرید می توانید بی هیچ نگرانی محصول مورد نظر را عودت دهید و یا تعویض نمایید. همچنین تولیدی پارس خزر برای اشکالات پس از دو ماه قرار تعمیر رایگان قرار داده است . تمام این اقدامات در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و ارزشمند تر پارس خزربه هموطنان می باشد.

 محصولات پارس خزر

همانطور که به آن اشاره شد محصولات پارس خزر اغلب ضروریات جهیزیه را شامل می شود. با این حال به معرفی برخی از تولیدات این برند مشهور اشاره می کنیم . از آن جمله می توان به ماشین لباسشویی، پلوپز های پارس خزر، جارو برقی، زود پز، غذا ساز، سرخ کن و… اشاره کرد. راجع به قیمت محصولات پارس خزر، برای اطلاع از قیمت روز محصولات پارس خزر می توانید با فروشگاه لوازم برقی و خانگی شیکادو، مرکز پخش لوازم برقی و خانگی ایرانی و خارجی تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش لوازم برقی HDVHKD

امرسان یکی از بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

امرسان به عنوان سومین برند مشهور تولید کننده لوازم برقی و خانگی در ایران است. که اغلب مردم با آن آشنا هستند.  امرسان را با نام یخچالهایش می شناسند. و اولین شرکت تولید کننده داخلی یخچال با برچسب انرژی A می باشد. محصولات امرسان از طراحی زیبا و منحصر به فردی بر خوردارند. علاوه بر طراحی زیبا یی که دارد اغلب از رنگهای فانتزی برای تولید محصولاتش استفاده می کند. و همین امر آن را به عنوان یخچال های زیبا و خوشرنگ مشهور کرده است . از طرفی شعار جالبی در زمینه تولیدات لوازم برقی خود دارند می توانند هر کاربری را به فکر وا دارد . به طوری که در توصیف محصولات خود می گویند : زیبا ، پیشرو و مطمین .

محصولات امرسان

یکی از مهمترین خصوصیاتی که محصولات امرسان را از سایر برندها متمایز کرده است. تنوع رنگبندی و توجه به دکوراسیون منزل وهوشمند بودن محصولاتش است. امروزه امرسان علاوه بر یخچال، لوازمی مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز ، هود، و جارو برقی هم فعالیت می کند. یخچال ها فریزر های امرسان هوشمند و مجهز به قابلیت کنترل با اپلیکیشن موبایل هستند.

قیمت محصولات امرسان

شاید بتوان گفت پایین ترین قیمت محصولات امرسان به جارو برقی آن اختصاص دارد. و بالاترین آن مربوط به یخچال فریزر هایش است. لوازم برقی با  برند امرسان از بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی و دارای گارانتی 36 ماهه هستند. که شما می توانید برای دریافت مشاوره راجع به خرید محصولات امرسان با فروشگاه لوازم خانگی شیکادو تماس بگیرید.

 لوازم خانگی ایکس ویژن

ایکس ویژن در زمره تولید کنندگان جوان داخلی محسوب می شود. که در سال 1385 توسط شرکت ماد ایران شروع بکار کرد. در ابتدا ایکس ویژن با هدف تولید لوازم صوتی و تصویری و تلویزیون تاسیس شد. مهمترین خصوصیات تلویزیونهای ایکس ویژن داشتن رزولوشن و کیفیت بالا و قابلیت های هوشمند خیلی زود در میان مردم محبوبیت کسب کرد. و بعد از ده سال تولید لوازم خانگی مختلف را به تولیدات خود افزود.  

ویژگی های محصولات ایکس ویژن 

محصولات ایکس ویژن با طراحی روز دنیا و تنوع زیاد یکی از مهمترین نقاط قوت این محصول محسوب می شود. از طرفی تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت ایکس ویژن با گارانتی و خدمات پس از فروش ماد ایران عرضه می شود. قابل ذکر است که ماد ایران یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران است.

پاکشوما جزء بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی

  لوازم برقی و خانگی پاکشوما که ماشین لباسشویی آن در ایران مشهور است. برند پاکشوما بیش از چهل سال است که در زمینه تولید لوازم برقی و خانگی فعالیت دارد. و تولیدات خود را با تولید ماشین لباسشویی آغاز کرده است. در این سالها جوایز زیادی را بابت رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کرده است. اولین تولیدات پاکشوما، تولید ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک بود.و بعدها دامنه تولیداتش رابه سایر شاخه های لوازم خانگی گسترش داد. در سال 98 در یک نظرسنجی ملی، محصولات پاکشوما مقام دوم را در زمینه تولید ماشین لباسشویی و ظرفشویی کسب کرد. زیرا با گذشت زمان کیفیت محصولاتش  تنزل نداشت. و توانسته بود محبوبیت خود را در میان مردم حفظ کند.

تولیدات لوازم برقی پاکشوما

هماکنون سبد محصولات برقی پاکشوما گسترده شده است. و در حال حاضر ما شاهد تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، مایکرو ویو، کولر گازی  هستیم.

خدمات پس از فروش لوازم برقی پاکشوما

مهمترین نقطه قوت لوازم برقی پاکشوما کیفیت بالا و گارانتی طولانی مدت محصولات می باشد. تمامی لباسشویی های اتوماتیک پاکشوما 24 ماه گارانتی و کمپرسورهای کولر گازی پاکشوما 60  ماه گارانتی و سایر محصولات این شرکت مشمول خدمات پس از فروش می باشند. و یکی از دلایل محبوبیت لوازم برقی پاکشوما همین مورد است . به همین دلیل از بهترین برند های لوازم خانگی ایرانی است.

استیل البرز و اخوان

  یکی دیگر از برندهای نام آشنای داخلی برند استیل البرز و اخوان می باشد. که معمولا با محصولات تو کار آنها را می شناسیم. که اغلب در زمینه تولید سینک ظرفشویی که بسیار یکپارچه و ضد خط و خش ساخته شده است. استیل البرز در سبد محصولات خود برای کسانی که دارای سلیقه ای ویژه هستند. نیز دارای کالاهای خاصی است. سینک کریستالی تولید شده در دو رنگ سفید و مشکی نمونه ای بارز از توجه به سلیقه های متفاوت می باشد. برند اخوان و استیل البرز علاوه بر تولید سینک ظرفشویی به تولید محصولانی نظیر اجاق گاز، هود، فر و شیر آلات نیز فعالیت می کنند. و جز بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی محسوب می شود.

خرید لوازم برقی از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی اصفهان

یکی از فروشگاههای معتبری که قصد معرفی آن را داریم و شما می توانید انواع لوازم خانگی و برقی ایرانی و خارجی را از آن خریداری کنید. فروشگاهی با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه خرید و  فروش لوازم خانگی در اصفهان می باشد. فروشگاه لوازم خانگی شیکادو یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم خانگی در اصفهان است. که شما می توانید کلیه لوازم برقی و خانگی خود را از این فروشگاه تهیه کنید. ارسال محصولات به سراسر کشور به صورت فوری انجام می شود.