برای اطلاع از نحوه خرید از فرووشگاه با شماره 03132247322 تماس بگیرید

راهنمای خرید اتو

خرید اتو به عنوان یکی از وسایل برقی که ممکن است در هر خانه ای به آن احتیاج پیدا کنیم، در این مقاله از فروشگاه لوازم خانگی شیکادو بر آن شدیم که توضیحاتی راجع به انتخاب یک اتو خوب و مناسب در اختیارتان قرار دهیم. اتو یکی از پر مصرفترین لوازم خانگی در دنیا محسوب می شود. و مسلما لزومی ندارد توضیح دهیم چرا ؟

اتو ها هم انواعی دارند و برای خرید اتو نیز مانند سایر لوازم برقی و خانگی باید نکاتی را در نظر بگیرید. اتو به عنوان وسیله کاربردی که نه تنها برای صاف کردن لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه تماس آن با البسه در ضد عفونی و میکروب زدایی لباس نیز کمک شایانی می کند. اگر فردی باشید که بسیار به ظاهر خود اهمیت می دهید و کمتر لباسهای خود را به خشکشویی می سپارید بیشتر باید در خرید اتو دقت نمایید. و به شما توصیه می کنیم این مقاله راهنمای خرید اتو را حتما مطالعه نمایید.

 چه اتویی بخریم؟

  آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که به اولین فروشگاه لوازم برقی محل زندگی خود می روید و اولین نمونه اتویی که قیمتش مناسب بود، برای استفاده خریداری میکنید ؟ یا برایتان مهم است که اتو ویا هر وسیله برقی که قصد خرید آن را دارید چه ویژگی هایی باید داشته باشد. قبل از خرید اتو باید پاسخ دو سوال را به خودتان بدهید . چه اتو هایی در بازار موجود است و دوم انتخاب کدامیک از این نمونه ها می تواند نیاز شما را برطرف کند.

باپیشرفت تکنولوژی، شاهد انواع مختلفی از اتو های برقی در بازار هستیم. و بهتر است با اتوهای مختلف آشنا باشید تا بتوانید خرید بهتری انجام دهید.

انواع اتو شامل : اتو خشک ، اتو بخار ، اتو پرسی ، بخار گر، اتو با مخزن بخار جدا در بازار عرضه می شود که هر کدام ویژگی های فنی مختص خود را دارد . که در ادامه به آن می پردازیم .

اتو ها هم انواعی دارد . و به دو نوع اتوی خشک و اتو بخار تقسیم می شود البته این کلی ترین نوع دسته بندی اتوهاست.

در خرید اتو باید به چه نکاتی دقت کنیم

در خرید اتو باید به چه نکاتی دقت کنیم

قدرت اتو ، یکی از مهمترین مواردی که در خرید اتو باید بدان دقت کنید. قدرت اتو، به نوع آن بستگی دارد . بعد از این که بررسی کنید که چه کارایی مورد نظرتان است. قدرت اتو مانند سایر وسایل برقی با وات محاسبه می شود . هر چه میزان وات اتو بالاتر باشد گرمای بیشتری نیز تولید می کند. و زمان برای اتو لباس کاهش می یابد و طبعا در زمان و هزینه شما نیز صرفه جویی می شود. اما نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که هر چه قدرت اتو بیشتر باشد، قیمت اتو نیز بیشتر میشود.

ویژگی های مختلف اتوها

در توضیح انواع اتوها گفتیم که اتو ها به طور کلی به دو نوع خشک و بخار تقسیم می شوند. اما اتو ها انواع دیگری از جمله با مخزن مجزا، بخار گر نیز دارند، به طوری که در نمونه ای دیگری از تقسیم بندی ها اتو ها را به دو نوع دستی و پرسی نیز تقسیم می کنند . که هر کدام برای نوع خاصی از لباس مناسب است.

قیمت اتو خشک

اتوهای خشک به اتو هایی میگویند که محفظه آب ندارند. و اجزای جانبی کمتری دارند و استفاده از آنها آسانتر می باشد و هزینه خرید اولیه و تعمیرات آنها هم ارزانتر است. این نوع اتو ها از سویی اولین نمونه اتوهایی است که تولید و عرضه شد.

 مشخصات اتوی بخار

اتوهای بخار محفظه آب دارند و حالا این محفظه ممکن است سر هم باشد و یا ممکن است از اتو جدا باشد. در اتو های بخار روزنه های ریزی در کف اتو برای خروج بخار تعبیه شده است. اتو های بخار با پایین ترین آسیب به لباس در زمان بسیار کوتاه چین و چروکها را برطرف می کند. رایج ترین و پر استفاده ترین نوع اتو در میان اتوها همین اتوهای بخار هستند که این روزها در هر خانه ای یافت می شود. کف این نوع اتو می تواند از جنس سرامیک و یا تفلون باشد. البته نمونه های ارزان وجود دارد که کف آن از استیل است و کیفیت اتو های بخار کف سرامیکی را ندارد.

اتو بخار در مقایسه به سایر اتو ها سبک تر و کوچکتر است. و برای اتو کشی انواع پارچه ها و پوشاک مناسب است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه لوازم برقی شیکادو مشخصات و قیمت اتو بخار فیلیپس ، تفال و برندهای مطرح را مشاهده نمایید. یا برای خرید و دریافت مشاوره خرید انواع اتو با شماره های : 09135751120- 03132101760 تماس بگیرید.

 مشخصات اتوی بخار -
https://shekado.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1/%d9%be%d8%b1%d8%b3/

  مشخصات اتو بخار با مخزن مجزا

در اتو های مخزن جدا همانطور که از اسمش پیداست مخزن مجزایی در کنار اتو و چسبیده به آن تعبیه شده است. این مخزن پر از آب میشود و بخار فراوانی را به اتو منتقل می کند. مخزن اتوهای مخزن جدا ظرفیت بیشتری نسبت به اتو بخار مخزن دار معمولی دارد. آب درون مخزن(اتو مخزن مجزا) بیشتر می ماند و بخار بیشتری تولید می کند. این نوع اتوها قابلیت تولید بخار فراوان دارد. مخزن این نوع اتو ها با سیم و یا شیلنگ به دسته اتو متصل می شود. آب این نوع اتو ها به سرعت تمام نمی شود ودیگر نیازی نیست که به طور مداوم آب درون مخزن را پر کنید.

مشخصات اتو پرسی

یکی دیگر از انواع اتوها، اتو پرسی است که اخیرا استفاده از اتو پرسی رواج زیادی یافته است. اتو پرسی با فشار زیاد بخار در دمای بالا تمامی چین و چروکهای لباس را برطرف می کند. صفحه بزرگ در دو سمت دارد و چند برابر اتو معمولی است. امکان اتو کشی سریع و در نتیجه صرفه جویی در زمان را فراهم می کنند. اتو پرسی نسبت به سایر انواع اتو گرانتر است. فضای بیشتری را هم اشغال می کند. این نوع اتو ها در دسته اتو های حرفه ای قرار دارند. که دو صفحه مجزا دارند و پارچه بین این دو قرار می گیرد .

کار با اتو پرسی به راحتی اتو کشی با اتو های دستی معمولی بخار نیست. اتو پرسی بیشتر برای اتو کشی ملحفه و پرده و شلوارهای پارچه ای مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. برای این مدل اتو باید مکان ثابتی در نظر بگیرید. زیرا عملا جمع کردن دستگاه به دلیل سنگینی این نوع اتو ها بعد از اتصال بر روی پایه مشکل ساز خواهد بود.  قیمت اتو پرسی نسبت به سایر نمونه های آن گرانتر است.

بخار گر چیست

نوع دیگری از لوازم برقی مناسب برای صاف کردن دستگاهی به نام بخارگر است. بخارگر ها هیچ صفحه داغی وجود ندارند. بلکه این دستگاه تنها آب را تبدیل به حجم بالایی از بخار میکند . این نمونه دستگاهها ایمنی کاملی در اتو کشی دارند. برای اتو کشی لباس با استفاده از بخارگر می توان انواع البسه را بدون نگرانی از خراب شدن آن ها اتو کشی کرد. لذا می توانید برای اتو کشی لباس های گران قیمت خود از این مدل اتو ها استفاده نمایید. از دیگر مزایای بخار گر ها، امکان اتو کشی عمودی است و بدین معنی که می توانید لباسی که بر تن دارید را بدون این که از تن  در اورید ، اتو کشی نمایید.

همچنین چون این دستگاه قابلیت اتو کشی به صورت عمودی را نیز دارد . برای اتو کشیدن پرده ها ، لباسهای آویزان و حتی لباسهای تن نیز استفاده می شوند.

 قیمت انواع اتو - https://shekado.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/%d8%a7%d8%aa%d9%88-%d8%a8%d8%ae%d8%a7%d8%b1/

 قیمت انواع اتو

مشخصات و قیمت اتوهای برترین برندهای موجود در بازار از جمله قیمت اتو فیلیپس، قیمت اتو تفال ، قیمت اتو ژانومه وپاناسونیک و…را می توانید در وبسایت فروشگاهی اینترنتی شیکادو، مشاهده و بررسی نمایید . شیکادو یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی کشور است که با فراهم نمودن تجربه ای خوب از خرید اینترنتی برای مشتریان خود توانسته است با کمترین تبلیغات ممکن جای خود را در بازار کشور باز نماید.

اتو های عرضه شده در این فروشگاه دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا و گارانتی تعویض و امکان ارسال فوری به سراسر کشور می باشد. شما می توانید مشخصات و قیمت اتو های برترین برندهای موجود در بازار ازجمله قیمت اتو فیلیپس ، قیمت اتو تفال ، قیمت اتو ژانومه و سایر برندهای شناخته شده را می توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم برقی و خانگی شیکادو مشاهده و بررسی نمائید. شیکادو یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه پخش لوازم برقی و خانگی و جهیزیه است که با فراهم نمودن تجربه ای خوب از خرید اینترنتی برای مشتریان خود توانسته است با کمترین تبلیغات ممکن، جای خود را در بازار کشور باز نماید.

اتوهای ارائه شده در این فروشگاه، دارای کمترین قیمت ممکن در بازار می باشند. اگر بعد از خرید متوجه شدید فروشگاهی دیگر دقیقاً همان کالا را با قیمتی کمتر عرضه می کند، کافی است به فروشگاه اطلاع دهید تا در اولین زمان پس از تأیید کارشناس، اختلاف قیمت را به طور کامل دریافت نمایید. همچنین تا 10 روز پس از خرید، اگر مشکلی در اصالت کالا یا گارانتی محصول وجود داشت، محصول در کمترین زمان ممکن عودت داده می شود.