برای اطلاع از نحوه خرید از فرووشگاه با شماره 03132247322 تماس بگیرید

راهنمای خرید لوازم خانگی

لوازم خانگی سامسونگ

در این مقاله از مرکز پخش لوازم خانگی ایرانی و خارجی شیکادو به معرفی برند مشهور و معتبر سامسونگ می پردازیم. می توانید در این مقاله علاوه بر محصولات سامسونگ، با قیمت محصولات سامسونگ، راهنمای خرید محصولات سامسونگ آشنا شوید.

 تاریخچه سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین برند های چند منظوره تولید کننده لوازم خانگی در کره جنوبی است. بازار جهانی برند سامسونگ را به خوبی پذیرفته است. در حال حاضر سامسونگ یکی از نام آشناترین تولید کنندگان در زمینه محصولات متعدد است که به خوبی در میان عامه مردم شناخته می شود. برند سامسونگ یکی از غول های تکنولوژی جهان محسوب می شود. شاید حتی به ذهن موسسان  آن نمی رسيد که روزی در میان 10 برند برتر لوازم الکترونیکی جهان بدرخشد. نکته بارز در اين زمينه ، این است که سامسونگ در قالب یک شرکت بازرگانی تاسیس  و تا اواخر دهه 1960 در حوزه های نساجی، فناوری هوافضا و ارائه خدمات بیمه مشغول به فعاليت بوده است.کارخانه سازنده محصولات سامسونگ در کره جنوبی قرار دارد. و دفتر مرکزی این شرکت  در برج سامسونگ شهر سئول مستقر است. تاکید می کنیم سامسونگ بزرگترین تولیدکننده چند منظوره در کره جنوبی است. سابقه 70 ساله اين برند محبوب  آن را با توجه به ارائه محصولاتی با کیفیت و البته شیک ،به یکی از پرطرفدار ترین محصولات برقی در بازار جهانی تبدیل كرده است.

محصولات سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از تولید کنندگان برند لوازم خانگی است، که کیفیت را فدای قیمت تمام شده نمی کند. محصولات سامسونگ علاوه بر کیفیت، زیبایی ظاهری مطلوبی نيز دارند. که با ریز بینی و درایت هر چه تمام تر سعی در هماهنگی با سلیقه مشتری  طراحی و عرضه می شود. و این موضوع یکی از مهمترین دلایلی است که شما می توانید محصولات سامسونگ را با دكوراسيون  منزلتان ست کنید و میتواند به طریقی محصولات این برند را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل ، یا محل کار شما همخوانی داشته باشد.

اگر به دنبال خرید محصول برقی و یا لوازم خانگی و یا جهیزیه با طول عمر بالا هستید، خرید لوازم برقی و خانگی سامسونگ پیشنهادی است که می توانید به آن فکر کنید، انتخابی مطمئن كه بهتر است از آن چشم پوشی نکنید.

محصولات سامسونگ برای بسیاری افراد با  کیفیت و جذاب است و اغلب محصولات سامسونگ مورد توجه افرادی است که برای اعتبار و کیفیت بالای لوازم خانگی سامسونگ به پرداخت هزينه  قابل توجهي مي باشند. محصولات سامسونگ 20درصد، صادرات کره جنوبی را به محصولاتش اختصاص داده است. و به همين دليل ، تاثیر قابل توجهی بر توسعه اقتصادی این کشوردارند.

ویژگی های محصولات سامسونگ

کمتر کسی است که با محصولات این شرکت کره ای آشنا نباشد به خصوص از زمانی که در بازار تلفن های همراه هوشمند پا به عرصه گذاشت. حرف های بیشتری برای گفتن دارد. سامسونگ همچنان به عنوان یکی از مدعیان اصلی صنعت لوازم خانگی  در جهان شناخته می شود،  اگر بخواهیم در دو کلمه محصولات سامسونگ را توصیف کنیم: میتوانیم از دو کلمه “نوآوری” و “خلاقیت” استفاده کنیم.

خرید لوازم برقی سامسونگ

در بازار ایران نیز سامسونگ برند محبوب و رایجی است که از اصل کیفیت و خلاقیت تبعيت می كند. در بسیاری از خانه های ایرانی ، حداقل يكی از محصولات سامسونگ به چشم می خورد. دامنه ی فعالیت های این شرکت کره ای بسیار گسترده  و منحصر به فرد است. از برجسته ترین محصولات سامسونگ که در ایران طرفداران بسیاری دارد، می توان به لوازم آشپزخانه  الكتريكي و تلویزیون های LED اشاره کرد.  نمایندگی رسمی محصولات اين برند لوازم خانگی، در ایران ، سام سرویس است.

 قیمت محصولات سامسونگ

یکی از مهمترین ویژگی هایی که موجب مجبوبیت هر چه بیشتر سامسونگ در میان مردم است . قیمت محصولات سامسونگ میباشد. سیاست سامسونگ همواره بر این بوده است که محصولاتی با کیفیت و نوآورانه با قیمت مناسب عرضه کند. شاید بزرگترین راز محبوبیت این برند بزرگ همین مورد باشد. در کنار کارایی بالا و نوآوری قیمت مناسب محصولات سامسونگ یکی از دلایلی است. که استفاده از محصولات این برند بسیار رایج شد.

معرفی یکی از بزرگترین فروشگاههای عرضه کننده محصولات سامسونگ

یکی از بزرگترین فروشگاههایی که محصولات سامسونگ را عرضه می کند. فروشگاه لوازم برقی شیکادو است که محصولات سامسونگ را با ضمانت اصالت کالا به سراسر کشور عرضه می کند. و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی سامسونگ  را برای کلیه هموطنان  فراهم کرده است.

عرضه لوازم خانگی سامسونگ در شیکادو

 همانطور که می دانید سامسونگ لوازم خانگی چون دستگاههای صوتی ، یخچال  ، لباسشویی و تهویه هوا ، لوازم پخت  و پز و مانیتور و غیره عرضه می کند . و چنانچه گفته شد یکی از دلایل تاثیر گذار در محبوبیت استفاده از محصولات سامسونگ است.  قیمت این محصولات است. سیاست سامسونگ ارائه محصولات اقتصادی برای تمام اقشار مردم می باشد. موضوع قیمت محصولات سامسونگ ورای کیفیت بالا و عمر طولانی لوازم خانگی آن است.

جشنواره خرید لوازم خانگی سامسونگ

سامسونگ به عنوان دومین قطب تولید کننده لوازم برقی و خانگی به مناسبت های مختلف اقدام به عرضه لوازم متعدد خانگی و صوتی و تصویری  میکند. که در این جشنواره ها محصولات سامسونگ با تخفیف عرضه می شود. شما می توانید در جشنواره های لوازم خانگی شیکادو شرکت کنید. فروشگاه شیکادو محصولات خانگی خود با امکان ارسال محصول به سراسر کشور به صورت فصلی برگزار  میکند.

 شما می توانید در بخش خرید اینترنتی لوازم خانگی سامسونگ، لوازم برقی آشپزخانه مانند سایدبای ساید، یخچال درب فرانسوی ، یخچال تک درب، فریزر ، انواع ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی، لوازم صوتی و …. را از فروشگاه شیکادو با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید.

 نمایندگی  سامسونگ در کشور

 سام سرویس در ایران بزرگترین نمایندگی سامسونگ در کشور محسوب می شود، ولی مراکز پخش زیادی اقدام به عرضه محصولات سامسونگ می کنند. یکی از معتبر ترین مراکز پخش لوازم خانگی سامسونگ ، فروشگاه شیکادو است که کلیه محصولات خود را با ضمانت بازگشت کالا و گارانتی عرضه می کند. شما میتوانید در این فروشگاه بزرگ از کلیه محصولات سامسونگ دیدن نمایید. برای خرید این محصولات با شماره ثابت فوق تماس بگیرید »

03132101760 . کارشناسان فروش شیکادو  همواره آماده اطلاع رسانی و ارایه خدمات به هموطنان عزیز هستند .

سفارش محصول از طریق سایت شیکادو مقدور است.