برای اطلاع از نحوه خرید از فرووشگاه با شماره 03132247322 تماس بگیرید

عرضه لوازم خانگی فیلیپس

 لوازم خانگی فیلیپس

فیلیپس یکی از برندهای مطرح در لوازم خانگی و برقی است. این برند هلندی ، محصول شرکتی چند ملیتی است. که کار عرضه تجهیزات الکترونیک و لوازم خانگی، سامانه های پزشکی را از سال 1891 در شهر آیند هوون استارت زد. و هماکنون حضور پر رنگی در بازار های مذکور در  سطح بین المللی دارد. موسس، یا بانی کارخانه بزرگ فیلیپس،  جرالد فیلیپس نام دارد . کارخانه فیلیپس  از روز شروع فعالیت تابه امروز  همسو با تکنولوژی روز دنیا توانسته نیازهای مردم را برطرف کند.

 فیلیپس چه محصولاتی عرضه می کند

لوازم آشپزخانه برقی فیلیپس، لوازم آرایشی برقی فیلیپس از نمونه محصولاتی است که در شرکت فیلیپس تولید و عرضه می شود. انواع غذاساز ، قهوه ساز ؛ چایساز و … از نمونه محصولات آشپزخانه فیلیپس است. نمونه ای از محصولات فیلیپس  عبارتند از :  

لوازم خانگی و شخصی فیلیپسلوازم آشپزخانه فیلیپس
سشوار حرفه‌ای فیلیپس مدل PH-1568سشوار حرفه‌ای فیلیپس مدل PH-1470سرخ کن فیلیپس مدل HD 9200
اپیلاتور فیلیپس مدل BRE225ریش تراش فیلیپس مدل AT610سرخ کن فیلیپس مدل HD 9200
ماشین اصلاح خط زن فیلیپس مدل PH-6627ریش تراش فیلیپس RQ 8380مخلوط کن فیلیپس مدل HR2056
سشوار فیلیپس PH-5579ماشین اصلاح فیلیپس مدل PH-8280قهوه ساز فیلیپس مدل HD7457
ماشین اصلاح فیلیپس مدل PH-8280ماشین اصلاح فیلیپس مدل  PH -1280جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170  
ماشین اصلاح فیلیپس مدل PH-1367ریش تراش فیلیپس مدل  HQ-1395  جاروبرقی فیلیپس FC9174
ریش تراش فیلیپس مدل AT899ریش تراش فیلیپس مدل PH-8000جاروبرقی فیلیپس FC 8087
ریش تراش فیلیپس مدل PH-9000سشوار فیلیپس مدل ph-9568خردکن فیلیپس HR1393
سشوار فیلیپس مدل ph-8270سشوار فیلیپس مدل ph-8265سالادساز فیلیپس HR1388 سری Viva Collection
اتو بخار فیلیپس مدل GC3920اتو بخار فیلیپس مدل GC2990توستر فیلیپس مدل HD4825
اتو بخار فیلیپس مدل GC2994اتو بخار فیلیپس مدل GC2998غذاساز فیلیپس مدل HR 7631
اتو بخار فیلیپس مدل GC4537اتو بخار فیلیپس مدل GC4936غذاساز فیلیپس مدل HR7776
ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S1510ماشین اصلاح فیلیپس مدل SW175سرخ کن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216
اتو مو فیلیپس مدل PH-7005ریش تراش 5 کاره فیلیپس مدل PH-1606سرخ کن فیلیپس مدل HD9218
سشوار فیلیپس مدل PH 1461سشوار فیلیپس مدل PH-8290سرخ کن فیلیپس سری Viva Collection مدل HD9220
اتو مو دوکاره فیلیپس مدل PH 833بابلیس فیلیپس مدل PH-8609آبمیوه گیری فیلیپس HR1836

محصولات پرطرفدار فیلیپس

در میان لوازم خانگی و برقی که فیلیپس تولید میکند،  میتوان به ریش تراش فیلیپس، مخلوط کن فیلیپس ، قهوه ساز فیلیپس ، خرد کن فیلیپس، توستر فیلیپس ، آبمیوه گیری فیلیپس ، همزن فیلیپس ، پلوپز فیلیپس ، چرخ گوشت فیلیپس،  جارو برقی فیلیپس ، اتو های دستی و بخار فیلیپس، سرخ کن فیلیپس و …اشاره کرد . کیفیت و طراحی لوازم  تولید شده در شرکت فیلیپس برای مصرف کنندگان تا حدی  قابل قبول است. که نام این برند پس از سالها در میان مردم جایگاه خود را حفظ کرده است.  به طوری که لوازم فیلیپس را جز محصولات مرغوب  می دانند . یکی از برندهایی رایج در بحث لوازم خانگی که  تمایل زیادی در کشورمان برای خرید محصولاتش به عنوان برند قابل اطمینان وجود دارد لوازم خانگی  فیلیپس است. تجهیزات نوری و روشنایی ، تجهیزات پزشکی ،  لوازم شخصی  و خانگی   از سایر محصولاتی هستند که توسط  شرکت فیلیپس تولید می شود.

نمایندگی فیلیپس در ایران

یکی از معتبر ترین فروشگاههای لوازم خانگی،  که کلیه محصولات فیلیپس را با ضمانت اصالت کالا عرضه می کند،  فروشگاه  لوازم خانگی شیکادو است. که شما می توانید کلیه محصولات فیلیپس را با بهترین قیمت از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 سرخ کن فیلیپس

 سرخ کن های فیلیپس از پرطرفدارترین محصولاتی  است. که در حال حاضر فروشگاه شیکادو عرضه میشود، سرخ کن فیلیپس مدل  9252 ، سرخ کن فیلیپس مدل 9260، سرخ کن فیلیپس مدل 9270  و… در حال حاضر با بهترین قیمت و ارسال به تمام نقاط کشور عرضه می شود . این سرخ کن ها به گونه ای طراحی شده است، که با استفاده از سیستم بهره گیری از هوا و صفحات دیجیتالی با کمترین وزن غذا را حاضر می کند. و شما می توانید بدون استفاده از روغن مواد مورد نظر خود را سرخ کنید. طراحی این سرخ کن بسیار عامه پسند و شیک می باشد. تنوع رنگ و زیبایی طرح سرخ کن های فیلیپس کمک میکند با هر سلیقه ای که باشیداز سرخ کن فیلیپس برای آشپز خانه خود استفاده نمایید. برای اطلاع از قیمت سرخ کن فیلیپس و یا برای خرید سرخ کن فیلیپس به فروشگاه شیکادو مراجعه نمایید.

اتو فیلیپس

 تنوع رنگ و مدل های اتو های بخار و دستی فیلیپس بسیار بالاست. این شرکت هلندی اتوهای خود (اتوهای فیلیپس ) را در نمونه مخزن دار و بدون مخزن عرضه می کند.  پر کاربرد بودن اتو و همچینین کیفیت بالای اتوهای فیلییپس این محصولات را نیز در دسته پر طرفدارترین محصولات فیلیپس قرار داده است. اتوهای سری جدید برند فیلیپس دارای سیستم ضد چکه ، ضد باکتری، مخزن جرم گیر، لکه گیر ، تنظیم کننده بخار می باشد. که تمام موارد به طول عمر وسیله مذکور کمک زیادی می کند. برای خرید اتو فیلیپس و یا اطلاع از قیمت روز اتو فیلیپس می توانیدبه سایت شیکادو مراجعه نمایید.

 جارو برقی فیلیپس

شرکت فیلیپس در زمینه تولید و عرضه جارو برقی نیز توانسته بازار گسترده ای را از آن خود کند . جارو برقی های فیلیپس با نازل های حرفه ای     tri_Active  فناوری   NanoClean  ، ریموت کنترل ، فیلتر  Hepa 13 بهره میگیرند. که تمامی این موارد به سرعت دستگاه و راحتی استفاده از این نمونه دستگاه کمک زیادی می کند. تا خانه را سریعتر و ساده تر از قبل تمیز کنند . و باکتری های موجود در کف خانه تان  را از بین میبرد. همچنین با سیستم  Power  Cyclone  y   که مربوط به قدرت مکش هوا می باشد، و تنها با یک رفت و برگشت محل مورد نظرتان را تمیز می کند. برای اطلاع از قیمت جارو برقی های فیلیپس و یا خرید جارو برقی فیلیپس با شماره 03132101760 تماس بگیرید.

لوازم خانگی فیلیپس

 قیمت محصولات فیلیپس 

برخی محصولات فیلیپس اکنون در کشور چین زیر نظر ناظرین حرفه‌ی تولید و مونتاژ می‌شوند. محصولات فیلیپس که درخود هلند ساخته می‌شوند به تعداد کمی در بازار ایران وجود دارند. زیرا مثل سایر برندهای مطرح دیگر، عمده تولیدات برند فیلیپس در کشور چین انجام می‌شود. شما می توانید تمامی محصولات فیلیپس را با ضمانت اصالت کالا از فروشگاه شیکادو تهیه نمایید. قیمت محصولات فیلیپس نسبت به کارایی و ماندگاری بالا‌یی که دارند، مناسب است. اما به دلیل شرایط ارزی حاکم در ایران و اینکه قیمت دلار هر روز در نوسان است نمی‌توان قیمت ثابتی برای این محصولات تعیین کرد. در صورتی که مایل هستید تا قیمت محصولات لوازم خانگی فیلیپس را بدانید می‌توانید به سایت فروشگاهی شیکادو مراجعه کنید. و با کمک مشاوران سایت از قیمت پایه و به روز محصولات مطلع شوید.

عرضه لوازم خانگی فیلیپس

یکی از فروشگاههای بزرگ عرضه کننده برندهای معتبر لوازم برقی و خانگی، فروشگاه لوازم خانگی شیکادو می باشد. این فروشگاه با سابقه ای بیش از ده سال سابقه در زمینه عرضه لوازم خانگی و برقی ایرانی و خارجی برترین برندهای روز دنیا فعالیت دارد. فروشگاهی معتبر با امکان خرید آنلاین و ارسال به سراسر کشور در راستای عرضه سریع لوازم خانگی برند با ضمانت اصالتا کالا و ضمانت بازگشت کالا می باشد. شما میتوانید برخی از کالاهای این فروشگاه را به صورت اقساطی نیز خریداری کنید . برای اطلاع از طرح اقساطی لوازم خانگی فروشگاه شیکادو به سایت shekado.com  مراجعه کنید. شما می توانید جدیدترین محصولات لوازم خانگی با معتبر ترین برندهای  روز دنیا را از شیکادو بخواهید این مجموعه یکی از بزرگترین تامین کنندگان لوازم خانگی و برقی خارجی و ایرانی است.