برای اطلاع از نحوه خرید از فرووشگاه با شماره 03132247322 تماس بگیرید

محصولات ال جی

محصولات ال جی

LG Electronics شرکتی چند ملیتی کره ای است که به عنوان یکی از شرکت ها ی بزرگ در زمینه صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات فعالیت میکند. ال جی الکترونیک در حال حاضر بخش صنایع الکترونیکی تابعه ال جی بشمار می رود. دفتر اصلی شرکت ال جی درجنوب شهر سئول قرار دارد . در این مقاله از فروشگاه لوازم خانگی شیکادو به معرفی شرکت ال جی ، که یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی است، می پردازیم. این مقاله راهنمایی است، برای خرید محصولات ال جی که در کشورمان لوازم خانگی و برقی LG نام آشنا است.

 تاریخچه شرکت ال جی

استارت تاسیس شرکت ال جی به سال 1958  باز میگردد. ال جی الکترونیک در حال حاضر از شرکتهای تابع ال جی می باشد . مجموعه ال جی الکترونیک با  4 بخش اصلی تجاری شامل سر گرمی های خانگی ،ارتباطات سیار، لوازم خانگی و بخش تولیدات تجهیزات سرمایشی و قطعات خودرو در بازار جهانی مطرح است. که قطعات خودرو را  برای شرکت استاریون هند تولید می کند.

 محصولات ال جی 

ال جی الکترونیک محصولات گوناگونی در زمینه های مختلف تولید میکند ، که اغلب آنها مربوط به لوازم خانگی هستند.

عمده محصولات ال جی در زمینه لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه، یخچال وفریزر، مایکروویو، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ، استایلر ( مراقب از لباس) جارو برقی، گوشی های هوشمند ، تلویزیون ، سیستم های صوتی ، سیستم های تهوع مطبوع ، تصفیه هوا، مانیتور کامپیوتر ، دستگاههای پوشیدنی تولید میکند.

نمایندگی فروش محصولات ال جی

درباره ال جی  

 در حال حاضر دومین کارخانه چند منظوره در کره جنوبی پس از سامسونگ، کارخانه معروف  ال جی است. و یکی از مشهورترین نامها برای اکثر ما ایرانیان است. لقب  دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون در جهان را داراست. برند ال جی توانست در مدت زمان کمی پس از شروع فعالیتش با مد نظر قرار دادن کیفیت و نوآوری و عملکرد بالا موفقیت های چشمگیری را زمینه توزیع گسترده و حسن شهرت کسب کند. این شرکت معتبر علاوه بر تولید  لوازم خانگی به تولید لوازم الکترونیکی ، شمیایی و… نیز روی آورد. با توجه به کم بودن سابقه فعالیت ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی ، رعایت کیفیت ؛ نوآوری و عملکرد بالا این شرکت را با موفقیت های چشم گیری رو به برو ساخت. و فعالیت این برند لوازم خانگی ، رعایت کیفیت، نوآوری و عملکرد بالا این شرکت را با موفقیت های چشم گیری رسانید . فعالیت این برند لوازم خانگی کره ای از سال 1958 تا کنون با شعار زندگی خوب است، همچنان دارد و زندگی را برای ما آسان کرده است.

زندگی “سالم” و “آسان” بزرگترین دستاورد ال جی در صنعت رو به رشد لوازم خانه می باشد. شرکت گلدیران نماینده رسمی ال جی در ایران است.

راهنمای خرید محصولات ال جی

در هنگام ، خرید لوازم خانگی لوازم برقی خانه و آشپزخانه، انتخاب بهترین برند لوازم خانگی، به عنوان مهمترين چالش در محسوب می شود. شما با خريد يک برند معتبر مي توانيد مبلغ قابل ملاحظه ای را پس انداز كنيد. چرا كه در طولانی مدت با کارایی فوق العاده، مصرف بهینه و هزینه های پایین سرویس و تعمیر مواجه می شويد. در اين زمينه صاحبان برند های لوازم خانگی رقابتی بسیار تنگاتنگ و نفس گیر با هم دارند. به همين دليل در هنگام خريد لوازم خانگی ، با تعداد زیادی از برندها و مارک ها و اصطلاحات تخصصی عجیب و غریب برخورد مي كنيم. امروز نگاهی انداخته ايم به برترين های لوازم خانگی كه سهم بالایی در گردش اقتصادی و مالی در همه کشورهای جهان دارند. ال جی توانسته با قیمت مناسب و بالا بردن کیفیت محصولات خود تا حدود زیادی به این مهم دست یابد. بهترین مرکزی که میتوانید محصولات متعدد و البته اصل ال جی را تهیه نمایید فروشگاه لوازم برقی و خانگی ال جی می باشد.

خرید محصولات ال جی

مهمترین پیشنهاد ما برای خرید محصولات متعدد ال جی خرید از فروشگاهی است که محصولات این شرکت بزرگ را با ضمانت اصالت کالا عرضه میکند. و با توجه به موارد مشابه بهترین مرجع برای خرید انواع لوازم خانگی با برند ال جی، فروشگاه لوازم خانگی و برقی است.  فروشگاه شیکادو به عنوانم پخش کننده اول ال جی یکی از توزیع کنندگان آنلاین محصولات خانگی ال جی می باشد. برای خرید آنلاین انواع محصولات ال جی می توانید به فروشگاه شیکادو مراجعه نمایید.

قیمت محصولات ال جی

 مزیت های خرید از فروشگاه لوازم برقی و خانگی شیکادو

شیکادو به عنوان مرکز پخش و نمایندگی پخش لوازم خانگی ایرانی و خارجی کلیه محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و ضمانت کیفیت عرضه میکند و شما می توانید سبد کاملی از محصولات خانگی و برقی را با برند ال جی از این فروشگاه تهیه نمایید. کلیه محصولات در این فروشگاه به تمام نقاط کشور ارسال به صورت فوری انجام می شود . شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در شیکادو محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید .

یخچال ساید بای ساید ال جی

برای خرید یخچال ساید بای ساید ال جی از شیکادو کافی است با شماره تلفن : 32101760و یا 32100900  با پیش شماره 031 تماس بگیرید. مشخصات کامل محصولات فوق در سایت شیکادو درج شده است و شما می توانید برای برندهای مورد نظر خود با شرایط ویژه خریداری نمایید.