برای اطلاع از نحوه خرید از فرووشگاه با شماره 03132247322 تماس بگیرید

راهنمای خرید محصولات اسنوا

محصولات اسنوا

 برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی برقی کدامند؟

در ادامه مقالات معرفی بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی _از فروشگاه لوازم خانگی شیکادو_ به معرفی یکی دیگر از تولید کنندگان لوازم خانگی می پردازیم. اسنوا برندی مشهور ایرانی که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت در زمره موفق ترین تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی قرار دارد.

تاریخچه اسنوا

 “ارکان ساختار نوین ایرانیان ” که به طور مخفف به آن اسنوا میگویند.  از برندهای داخلی نام آشنا و موفقی است که توانسته سهم قابل قبولی در بازار لوازم خانگی بدست آورد. شروع کار اسنوا از سال 1384 در منطقه مورچه خورت اصفهان پایریزی شد. اولین تولیدات اسنوا اجاق گاز و کولر آبی بود. که در زمره محبوب ترین محصولات اسنوا قرار دارد. در حال حاضر شرکت اسنوا بیش از 140  نمایندگی و فروشگاه اختصاصی دارد. و 1100 فروشگاه به صورت غیر اختصاصی گسترده ترین شاخه های توزیع محصولات اسنوا در کشور فعال است.

اسنوا تولید کننده لوازم خانگی در کشور

تولیدکنندگان داخلی طی سال های اخیر محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کردند. اگرچه برای رقابت با بهترین برندهای لوازم خانگی دنیا مسیر طولانی را در پیش داریم. اما نمی‌توان کیفیت خوب و مزایای محصولات ایرانی مانند قیمت مقرون به صرفه و ارائه خدمات پس از فروش درخور مشتری ایرانی را نادیده گرفت. سایت لوازم خانگی شیکادو تعدادی از برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی به خصوص محصولات اسنوا را به شما عرضه میکند.

از آنجا که بازار لوازم خانگی ایران طی سال های گذشته با چالش های زیادی نظیر گرانی کالاهای خارجی، خروج شرکت های کره ای و عرضه لوازم خانگی تقلبی دست و پنجه نرم می‌کند. این عامل و عواملی مانند قیمت مناسب تر و البته اطمینان از اصل بودن کالا باعث شده است، تمایل به خرید لوازم خانگی ایرانی درمیان مشتریان افزایش چشمگیری پیدا کند و روز به روز بازار تولیدات داخلی پر رو نق تر شود.

  اسنوا یکی از تولید کنندگان این عرصه توانسته با تولید محصولات مرغوب و با کیفیت در زمانی کوتاه مسیر پیشرفت را به سرعت طی کند. در این راه جوایز و عناوین بسیاری نیز کسب نمود .و جای خود را به خوبی در بازار داخلی باز نمود.

قیمت محصولات اسنوا

  خرید محصولات اسنوا؛ یکی از برترین برندهای ایرانی لوازم خانگی

محصولات اسنوا گستره بالایی دارد. از محصولات متنوعی این برند می توان به: ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق‌گاز، یخچال‌فریزر، تلویزیون و تجهیزات توکار از قبیل فر و قهوه‌ساز اشاره کرد.

محصولات تو کار اسنوا چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟ برای مثال قهوه‌ساز تولیدی  اسنوا  از نوع قهوه‌سازهای رومیزی و قابل‌حمل نیست. قهوه‌سازهای اسنوا توکارند و خود به آسیاب‌ قهوه چندحالته مجهزند. و به دلیل نو آوری  و کیفیت خوب محصولات اسنوا سایر محصولات برقی و سرمایشی و گرمایشی برند اسنوا از محبوبیت خوبی برخوردارند.  و  در میان مردم فروش خوبی دارند. این موضوع ار تباط مستقیمی با قیمت متعادل و کیفیت خوب محصولات اسنوا نیز دارد.

اسنوا چه محصولاتی عرضه میکند

اسنوا تقریبا کلیه لوازم برقی و غیر برقی آشپزخانه را تولید و عرضه می کند. این محصولات شامل اجاق گاز ، مایکرو فر  و آون تستر ، هود و سینک ، انواع جارو برقی ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی درظرفیت های متفاوت؛ کولر آبی اسنوا؛ یخچال فریزر اسنوا؛ انواع یخچال فریزز اسنوا در انواع مدل تک درب ، ساید بای ساید، انواع فریزر در بالا و فریزر در پایین. تلویزیون های اسنوا ، محصولات تو کار اسنوا در رنگبندی متفاوت و گسترده که به مشتریان امکان انتخاب رنگ می دهد.

 قیمت محصولات اسنوا

برند اسنوا به عنوان یکی از اصیل‌ترین و باکیفیت‌ترین لوازم خانگی ایرانی به حساب می‌آید. زیرا  در تولید محصولات  این برند از لوازم و مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی استفاده می‌شود. وجه تمایز اسنوا با سایر برندهای وطنی در کیفیت بالای مواد اولیه و لعاب‌کاری محصولاتش می‎باشد. که شیوه های جدیدی را برای سهولت استفاده مشتریان و ماندگاری محصول رقم زده است. اسنوا مدعی است  که از مواد اولیه قابل‌رقابت با مواد مورد مصرف در کارخانجات تراز اول دنیا استفاده می‌کند. و  ماشین‌آلات و فرمولاسیون مورداستفاده در لعاب‌کاری محصولاتش بر اساس استانداردهای اروپا و آمریکا انجام میشود.

 مهمترین دستاوردهای برند اسنوا

 سوالی که پیش می آید این است که چرا باید محصولات اسنوا را خریداری کنیم؟  و چه چیزی اسنوا را از سایر رقیبانش متمایز می کند ؟

جوش پلاسما یکی از دستاوردهای اختصاصی اسنوا است. که برای تولید صفحه های اجاق گازهای رو میزی مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های پرس ضربه ای و هیدرولیک

دستگاههای تراش کاری  خم  و برش ، دستگاههای الکترومغناطیس رنگ و لعاب. همه به این نکته اشاره دارند که این شرکت با پیشرفت تکنولوژی و دانش گام بر می دارد. وجه تمایز اسنوا از سایر تولید کنندگان به روز بودن و ارایه محصولاتی با ویژگی های خاص است. یکی از این ویژگی های خاص استفاده اسنوا از لعابهای هوشمند با استفاده از مواد نانو است. که از آنها برای قسمت های داخلی اجاق گاز خود استفاده کرده است.

با این کار بانوان محترم دیگر نیاز به تمیز کردن محفظه  و محیط داخلی اجاق گاز ندارند. و با زدن گزینه تحت عنوان سلف کلید به صورت اتو ماتیک محفظه داخلی اجاق تمیز می شوند. در ابتکاری دیگر از اسنوا پوشش های آنتی باکتریال برای جلوگیری از ورود میکروب و باکتری به درون یخچال استفاده کرده است. که این روش برای اولین بار است که در تولیدات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. اسنوا با بهره گیری از سیستم شش سیگما در تلاش برای به حداقل رساندن میزان عیوب در فرآیندهای مختلف است.

محصولات اسنوا را از کجا خریداری کنیم ؟

 بهترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی اسنوا ، فروشگاه لوازم خانگی شیکادو است. این مجموعه کلیه محصولات اسنوا را با بهترین قیمت هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری عرضه می کند.

محصولاتی که در شیکادو عرضه میشود چه خصوصیاتی  دارند؟

کلیه محصولاتی که درفروشگاه لوازم خانگی و برقی داخلی و خارجی  شیکادو عرضه می شود با ضمانت اصالت کالا و ضمانت بازگشت می باشد. برخی محصولات فِردار اخیر اسنوا از لعاب هوشمند خود تمیزشونده برخوردارند. یعنی پس از هر بار پخت‌وپز نیازی به تمیزکاری نیست. بلکه قسمت‌هایی از فر که به پوشش خود تمیزشونده مجهزند بدون نیاز به هیچ دخالتی توسط مصرف‌کننده به‌خودی ‌خود از ذرات غذا پاک خواهند شد. برای خرید کلیه محصولات اسنوا با بهترین قیمت می توانید با شماره تلفن های : 03132101760 تماس بگیرید.